Happy Puppies!
S

Food is my bae! I never hated you, you just think of bad things about me. Nothing is impossible in God's hand. Xoxo, Orin
PUSH
About;
What's Happening?

Instagram
Hello ! Seems like you have stomped across my blog. Click those pictures to know who I am.
Talk Here;
Talk as much as you want



Secretive Box;
Everytime you click it, it's a secret!

1 2 3 4
What's inside the box? Click the numbers, and found out what's the secret!
Credit;
Big Claps

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and someone help me is Mayra and Inficon . Edit by Orin.

Hello.. Aku mau curhat..
Minggu, 29 Desember 2013 | 0 Comments
Hello Para S.O!! Aku mau curhat ya... Hari ini kayaknya hari yang agak, yah.. menyenangkan lah. Aku sebenarnya mau ke rumah Carmen sih.. Tapi kata papaku ngerepotin.. Yah.. Ya..Sekarang aku di rumah nenek-ku.. Dan, aku boleh pake komputernya sih.. Well, Sekarang lagi ngapain nih? Lagi bosen atau seneng?  Okay.. aku mau ngasih sesuatu.. wkwkwkwk..

Bolak balik terus..

Oke..

(Ahh jadi nggak serius sama sekali!!!)

Aku mau ngasih tau rahasia curhat yang sangat dalam..



Goyang Goyang!!!! 

Orin! Yang bener!

Udahlah.. Aku nggak mau curhat sebenarnya.. aku cuma mau bercanda lah..


Sudah ya,

Xoxo,Orin

Label:


PASTFUTURE


Posting Komentar

Posting Komentar